loading...
عاشقانه
۩۩ RAMIN ۩۩ بازدید : 62 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غزل در تاریخ 1393/02/30 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

پایان زندگی همان لحظه های بی تو بودن است....نزدیک ترین چیز مرگ است....دورترینش ارزو....با ارزوی باتو بودن خواهم مرد........ شکلک


کد امنیتی رفرش
خوش اومدین

خوش اومدین به وبلاگ من خوشحال میشم نظر بدید منتظر نظرات خوب شما هستم

درباره ما
Profile Pic
خوش اومدین از خوندن لذت ببرید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت من چیه؟
    ب نظرتون چه مطلبی بازدید بیشتر خواهد داشت؟؟؟؟
    کدهای اختصاصی
    دریافت کد بارش برگ چت روم

    قالب

    تماس با ما

    ابزار تماس با ما


    قالب